Retourbeleid & Garanties

Retourbeleid

Bedenktijd en Retourneren
U heeft het recht om uw product binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren. Tijdens deze periode kunt u het product bekijken en beoordelen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Indien u besluit het product terug te sturen, dient het in originele staat en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking geretourneerd te worden.

Retourprocedure

  1. Neem contact op: Neem binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact op met onze klantenservice via klantenservice@famoda.nl. Vermeld uw ordernummer en het product dat u wilt retourneren.

  2. Ontvang retourinstructies: U ontvangt van ons per e-mail een retourformulier met daarop het retouradres en verdere instructies.

  3. Verpak het product: Zorg ervoor dat het product goed verpakt is voor verzending, bij voorkeur in de originele verpakking.

  4. Verzend het pakket: Stuur het pakket retour naar het opgegeven adres in China. De kosten voor het retourneren van een product zijn voor uw eigen rekening. Aangezien ons retouradres zich in China bevindt, kunnen deze kosten hoger zijn dan gebruikelijk.

Terugbetaling

Zodra wij het geretourneerde product in goede staat hebben ontvangen, zullen wij het aankoopbedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen, terugbetalen via dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt. Eventuele verzendkosten die u heeft betaald bij de oorspronkelijke bestelling, worden alleen terugbetaald als de volledige bestelling wordt geretourneerd.

Let op: Voor een succesvolle terugbetaling dient u een verzendbewijs te kunnen overleggen als bewijs van retourzending. Bewaar daarom altijd uw verzendbewijs en traceergegevens tot u de terugbetaling heeft ontvangen. Dit is belangrijk omdat wij anders niet kunnen bevestigen dat het product daadwerkelijk is teruggestuurd.

Ruilen

Wilt u een product ruilen voor een andere maat of model? Dat kan! Stuur het oorspronkelijke product terug volgens de bovenstaande stappen. Zodra wij het product hebben ontvangen, sturen wij het vervangende product gratis naar u op of ontvangt u een tegoedbon ter waarde van het oorspronkelijke aankoopbedrag, waarmee u een nieuwe bestelling kunt plaatsen.


Levenslange Garantie op Onze BH's
Bij Famoda garanderen we de kwaliteit van onze bh's met een levenslange garantie tegen fabricagefouten en materiaaldefecten. Onze garantie dekt fabricagefouten en defecten in materiaal en vakmanschap, maar niet normale slijtage, schade door verkeerd gebruik, of verkleuring door wasmiddelen of zweet.

Om aanspraak te maken op de garantie, mail je ons op klantenservice@famoda.nl, inclusief foto's van het defect. Stuur de bh naar ons retouradres in China (die u krijgt via de mail), waarbij de verzendkosten voor jouw rekening zijn. Wij beoordelen je claim binnen 5 werkdagen na ontvangst van de bh en vervangen deze kosteloos bij goedkeuring.

Contact

Voor vragen of verdere informatie kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via klantenservice@famoda.nl. Wij staan graag voor u klaar om te helpen.