Klarna help
Mocht je jouw product willen retourneren, problemen ervaren met je bestelling, of je bestelling nog niet hebben ontvangen terwijl je de Klarna factuur moet betalen.
Stuur ons dan een email op klantenservice@famoda.nl voordat je Klarna contacteert. Op deze manier kunnen wij jouw probleem vele malen sneller en makkelijker oplossen.
De gemiddelde reactie tijd van Klarna is gemiddeld 4x langer en zorgt er ervoor dat het langer duurt om je probleem op te lossen.
-------------------------------
Wat moet ik doen als ik mijn Klarna betaling moet betalen maar ik mijn product nog niet heb ontvangen?
Je kan je Klarna betaling gemakkelijk uitstellen via de Klarna app. Bekijk deze video om te zien hoe je dit kan doen:
Kosteloos je Klarna betaling uitstellen in de Klarna App
1. Klik op "Betaal" aan de onderkant
2. Klik op "Verleng uiterste betaaldatum"
3. Klik op "Bevestigen"
4. Je betaal termijn is nu met 10 dagen verlengd
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil retourneren?
Stuur ons een email op klantenservice@famoda.nl dan helpen we je verder en zorgen we dat jij tevreden bent. Het is niet nodig om contact op te nemen met Klarna, dit zorgt ervoor dat het alleen maar langer duurt voordat jij je geld hebt.
Wat moet ik doen als het product dat ik heb ontvangen niet aankomt in de kwaliteit die ik had verwacht?
Stuur on een email op klantenservice@famoda.nl dan helpen we je verder
en zorgen we dat jij tevreden bent. Het is niet nodig om contact op te nemen met Klarna, dit zorgt ervoor dat het langer duurt voordat wij jouw problem kunnen oplossen.
Wat moet ik doen als er onderdelen ontbreken in mijn bestelling?
Stuur ons een email op klantenservice@famoda.nl en dan zorgen wij dat we zo snel mogelijk jouw ontbrekende item na sturen. Het is niet nodig om contact op te nemen met Klarna, dit zorgt ervoor dat het langer duurt voordat wij jouw problem kunnen oplossen.
Wij zijn altijd bereikbaar op klantenservice@famoda.nl dus mocht je andere vragen hebben kan je ons hier altijd op bereiken